joi, 9 aprilie 2009

Vreau o chirieeee!


La Naiba! Iarasi pe drumuri cu orele si stresul pana in gat ca m-am saturat de trenuri, autocare, masini si trasee de-astea lungi de imi vine sa ma zgariu pe fatza!
Maine plec la Hunedoara; ma gandeam ca vin si colegele de camera intr-o plimbare si dupa ce terminam treaba, mai ramaneam la o shusta pe acolo, dar iluziii...
Astazi am fost sa vad un apartament, ca sa ma mut si eu ca omul student la actorie, in vederea unui spatiu adecvat conditiilor de care trebuie sa beneficieze pentru a reusi mai bine! Dar, esec total! In primul rand, internet ioc; doi la mana, camera era micutza in care se aflau un pat, doua fotolii, o masuta, un dulap mare, o noptiera si un cuier! Nu ar fi fost problema mare daca se mai elibera din spatiu, adik daca doamna r fi binevoit a scoate macar masuta din camera, pentru ca in cazul asta ar fi fost totusi o chestie! Dar nu a dorit, pentru ca cica nu are unde o amplasa altundeva! Trei la mana, desi dulapul de acolo era cat China, nu aveam pic de acces la el, pentru ca era plin de hainele doamnei, haine pe care nu avea unde altundeva sa le puna! Noptiera era micutza, nu incapea mare lucru, pe dulap, plin varf pana in tavan, tot cu lucruri de-ale ei si prin urmare, mie imi ramanea spatiul dintre fotolii si mijlocul camerei, destul de mic, nici macar un metru pe un metru, pentru toate hainele mele, zecile de carti pe care le am aici la sibiu, papuci, chitara si alte cate!
Nu era mare chiria, 250Ron plus cheltuielile! Desi, neavand internet, poate nu se convenea atat de mult! Doamna era simpatica, pacat de spatiu si alte; mi-a spus ca ii pare rau, dar astea sunt conditiile si poate gasesc altceva! De acord, Doamne ajuta acum sa gasesc cat mai curand, macar sa stau linistita cu o treaba!
Greu in ziua de azi, toate scumpe, fiecare cu nevoile si pretentiile lui...
Si trebuie si noroc daca vrei sa te muti; unii nimeresc cu niste monstrii ca si gazde de iti vine numai campi sa apuci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale