vineri, 17 aprilie 2009

"Eli Eli lama sabactani"

Vinerea Mare... pentru cei mai puternici, aceasta zi inseamna post negru, cel putin pana cand apune soarele; eu deja am mancat, nu am vointa! Aseara am fost la Denia celor 12 evanghelii... spre rusinea mea, pentru prima oara, iar cand am vazut ca prima evanghelie a tinut peste 10 minute, asa ma gandeam pe unde sa ma strecor si sa ies din Biserica... din fericire toate celelalte au fost mult prea scurte, in asa fel incat, gandurile rele mi-au disparut; din cand in cand isi mai facea aparitia cate o durere de spate sau picioare, dar era in regula! Atat de mult imi place de unul din preotii de la Biserica Brancoveanu din orasul meu... are o voce minunata si un glas cand vorbeste de te unge la suflet; vorbeste si traieste in acelasi timp, fiecare cuvant! Ii simteam glasul tremurand in timp ce citea evangleliile, in special cele in care Domnul Iisus se afla in momentele in care era batjocorit si pus pe cruce! In momentul in care preotul a rostit cuvintele "Eli Eli lama sabactani", adica "Dumnezeul meu, Dumnezeul meu, de ce m-ai parasit", i-am simtit tensiunea din corp care s-a transmis in glas si a facut o pauza justificata pentru ceea ce traia el! Atat de intens am simtit si eu cuvintele acelea, mi s-a dovedit inca o data cat de mult conteaza chemarea!
...................
"Eli Eli lama sabactani"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un test de inteligenţă moştenită – imagini bidimensionale